REKLAMACIJA ROBE

U slučaju bilo kakvih primjedbi, molimo Vas kontaktirajte  

Prilikom preuzimanja kupljene robe dužni ste istu pregledati jer naknadne reklamacije i manje isporučene količine nećemo prihvatiti.

U slučaju bilo kakvog oštećenja robe potrebno je odmah prijaviti telefonskim putem ili putem elektronske pošte. Oštećenu robu potrebno je fotografirati, kratko opisati oštećenje i poslati na e-mail adresu trgovina.nps@tectorius.hr uz presliku računa. Odgovor slijedi u najkraćem mogućem roku. 

 

ZAMJENA ROBE

Zbog mogućih razlika u tonovima i kalibrima, povrat ili zamjena pločica nisu mogući.

NPS Projekt nije odgovoran za količine kupljenih pločica stoga Vas molimo da prije kupnje provjerite s izvođačima radova izračun potrebne količine pločica.

Ugradnjom kupljene robe gubite pravo na reklamaciju jer ste istu dužni pregledati prilikom preuzimanja u našem skladištu ili prodajnom salonu.

Posebno naručenu robu koja nije dio lagerskog asortimana nije moguće zamijeniti ili vratitit.

Ukoliko kupac odustane od narudžbe, uplaćeni predujam ne vraćamo.

 

PRIGOVORI 

Temeljem odredbe stavka 8. članka I. Zakona o zaštiti potrošača (NN 78/07, 125/07, 79/09, 89/09) obavještavamo potrošače da pismene primjedbe i prigovore na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti putem elektronske pošte na adresu trgovina.nps@tectorius.hr ili pisanim putem na adresu 

NPS PROJEKT d.o.o. 
Dračevička ulica 2, 10 010 Veliko Polje 

Temeljem istog zakona obavezujemo se odgovoriti na Vaš prigovor u pismenom obliku najkasnije petnaest (15) dana od zaprimanja dopisa na adresu koju ste naveli. 

Potrebni podaci su ime i prezime osobe koja podnosi prigovor i točna adresa za dostavu dogovora. 

Prigovore smo dužni čuvati u elektronskom ili pismenom obliku najmanje godinu dana.