REKLAMACIJA ROBE 

U slučaju bilo kakvih primjedbi, molimo Vas kontaktirajte  

Prilikom preuzimanja narudžbe potrebno je pregledati vanjska oštećenja jer vlastitim potpisom potvrđujete da ste robu preuzeli u neoštećenom i originalnom pakiranju. 

U slučaju bilo kakvog oštećenja robe potrebno je odmah prijaviti telefonskim putem ili putem elektronske pošte. Oštećenu robu potrebno je fotografirati, kratko opisati oštećenje i poslati na e-mail adresu trgovina.nps@tectorius.hr uz presliku računa. Odgovor slijedi u najkraćem mogućem roku.  

 

ZAMJENA ROBE 

Kupac može zamijeniti kupljenu robu u roku 15 dana od trenutka kupovine robe. Uvjet za zamjenu robe je originalno pakiranje, neoštećena roba i priložen račun. 

Povrat novca za kupljenu robu nije moguć, već zamjena unutar iste grupe artikala. 

Artikle koji nisu dio standardne ponude, to jest za posebno naručene artikle* nije moguće izvršiti zamjenu. 

*Posebno naručeni artikli su oni artikli koji nisu dio prodajnog asortimana, ali moguće ih je naručiti. Uvjet za takvu narudžbu je plaćanje predujma u iznosu minimalno 50% cjelokupnog računa.

 

PRIGOVORI 

Temeljem odredbe stavka 8. članka I. Zakona o zaštiti potrošača (NN 78/07, 125/07, 79/09, 89/09) obavještavamo potrošače da pismene primjedbe i prigovore na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti putem elektronske pošte na adresu trgovina.nps@tectorius.hr ili pisanim putem na adresu 

NPS PROJEKT d.o.o. 
Dračevička ulica 2, 10 010 Veliko Polje 

Temeljem istog zakona obavezujemo se odgovoriti na Vaš prigovor u pismenom obliku najkasnije petnaest (15) dana od zaprimanja dopisa na adresu koju ste naveli. 
 
Potrebni podaci su ime i prezime osobe koja podnosi prigovor i točna adresa za dostavu dogovora. 

Prigovore smo dužni čuvati u elektronskom ili pismenom obliku najmanje godinu dana.