Reklamacije, zamjene i prigovori
REKLAMACIJA ROBE
U slučaju bilo kakvih primjedbi, molimo Vas kontaktirajte
- e-mail adresu trgovina.nps@tectorius.hr
- prodajne savjetnike putem telefona
Prilikom preuzimanja narudžbe potrebno je pregledati vanjska oštećenja jer vlastitim potpisom potvrđujete da ste robu preuzeli u neoštećenom i originalnom pakiranju.
U slučaju bilo kakvog oštećenja robe potrebno je odmah prijaviti telefonskim putem ili putem elektronske pošte. Oštećenu robu potrebno je fotografirati, kratko opisati oštećenje i poslati na e-mail adresu trgovina.nps@tectorius.hr uz presliku računa. Odgovor slijedi u najkraćem mogućem roku.
ZAMJENA ROBE
Kupac može zamijeniti kupljenu robu u roku 15 dana od trenutka kupovine robe. Uvjet za zamjenu robe je originalno pakiranje, neoštećena roba i priložen račun.
Povrat novca za kupljenu robu nije moguć, već zamjena unutar iste grupe artikala.
Artikle koji nisu dio standardne ponude, to jest za posebno naručene artikle* nije moguće izvršiti zamjenu.
Zbog mogućih razlika u tonovima i kalibrima, povrat ili zamjena pločica nisu mogući.
NPS Projekt nije odgovoran za količine kupljenih pločica stoga Vas molimo
da prije kupnje provjerite s izvođačima radova izračun potrebne količine pločica.
*Posebno naručeni artikli su oni artikli koji nisu dio prodajnog asortimana, ali moguće ih je naručiti.
PRIGOVORI
Temeljem odredbe stavka 8. članka I. Zakona o zaštiti potrošača (NN 78/07, 125/07, 79/09, 89/09) obavještavamo potrošače da pismene primjedbe i prigovore na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti putem elektronske pošte na adresu trgovina.nps@tectorius.hr ili pisanim putem na adresu
NPS PROJEKT d.o.o.
Dračevička ulica 2, 10 010 Veliko Polje
Temeljem istog zakona obavezujemo se odgovoriti na Vaš prigovor u pismenom obliku najkasnije petnaest (15) dana od zaprimanja dopisa na adresu koju ste naveli.
Potrebni podaci su ime i prezime osobe koja podnosi prigovor i točna adresa za dostavu dogovora.
Prigovore smo dužni čuvati u elektronskom ili pismenom obliku najmanje godinu dana.